Θα μεταφερθείτε στη νέα σελίδα σε

Δευτερόλεπτα

Κυριακή 27 Μαΐου 2012

Ελένη Γλύκατζη-Αρβελέρ: "Δεν είναι για παιδιά τα κείμενα μου" - "Oυδέποτε θα έδινα τέτοιο κείμενο στις Πανελλαδικές"


 
  
Η ακαδημαϊκός και πρύτανης του πανεπιστημίου της Σορβόννης δηλώνει στο «Βήμα» ότι ουδέποτε θα έδινε τέτοιο κείμενο στις Πανελλαδικές. Σωρεία προσφυγών από τους γονείς των υποψηφίων που έλυσαν το «δύσκολο» θέμα της Φυσικής
Ελένη Γλύκατζη-Αρβελέρ: «Δεν είναι για παιδιά τα κείμενα μου»

 
«Αν επέλεγα εγώ θέματα για τις εξετάσεις δεν θα έβαζα ποτέ κείμενο της Αρβελέρ»... Αυτό λέει στο «Βήμα» η ίδια η ακαδημαϊκός κυρία Ελένη Αρβελέρ σχολιάζοντας την επιλογή κειμένου της για την αρχαία τέχνη στα ερωτήματα τα Έκθεσης, την πρώτη ημέρα των πανελλαδικών εξετάσεων.

«Γράφω δύσκολα, δεν είναι για παιδιά τα κείμενα μου» λέει η κυρία Αρβελέρ. «Στην Γαλλία, όπου ως πρύτανης δίνω εγώ τα θέματα στα σχολεία, ποτέ δεν έδωσα τέτοια θέματα. Ουδέποτε θα έδινα εγώ τέτοιο κείμενο. Τι δίνετε εδώ στα παιδιά; Τι πράγματα είναι αυτά;» αναρωτιέται. Και συνεχίζει χαριτολογώντας: «Εγώ όταν μιλώ οι μεταφραστές τρέμουν. Σε δυο ανθρώπους τρέμουν. Σε εμένα και τον Βενιζέλο…».
ΠΗΓΗ :alfavita.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου


Διαβάστε εδώ tovima.gr

FARAGE

FARAGE

ΕΛΥΤΗΣ

ΕΛΥΤΗΣ

Αρκετά χρόνια πίσω, στις 19 Οκτωβρίου 1979, στο ξενοδοχείο Μεγάλη Βρεταννία με αφορμή την αναγγελία για τη βράβευσή του με το Νόμπελ Λογοτεχνίας, ο Οδυσσέας Ελύτης, είχε δηλώσει προφητικά

Α.ΣΑΜΑΡΑΣ

Α.ΣΑΜΑΡΑΣ
30-09-2011 ΚΑΝΤΕ ΚΛΙΚ ΚΑΙ ΑΚΟΥΣΤΕ ΤΙ ΕΛΕΓΕ

harryklynn.blogspot.gr

ΠΗΓΗ :harryklynn.blogspot.gr